Як потрапити в рекомендації Ютуб?

Як працюють алгоритми в YouTube?

YouTube визначає нові стандарти контенту, змінюючи спосіб, яким ми сприймаємо та споживаємо відео. Однак вирізнятися серед мільярдів відеороликів – завдання не з легких. Якщо вам цікаво, як потрапити в рекомендації Ютуб та зробити свій контент видимим для широкої аудиторії, давайте детальніше розглянемо процеси, пов’язані із алгоритмами платформи. 

Де і в яких форматах з’являються рекомендації 

Рекомендації YouTube з’являються в різних місцях платформи, створюючи для контенту можливість бути поміченим та переглянутим. На головній сторінці користувача алгоритм враховує історію перегляду, попередні вподобання та підписки, щоб запропонувати персоналізовані рекомендації — це відноситься до всіх місць, де можуть з’являтися рекомендації. 

Під розділом відтворення відео можна побачити рекомендації Ютуб, що спрямовані на поточні інтереси глядача з урахуванням контексту відтворюваного ролика. Також розділ «Рекомендації» є у бічному меню, де користувач може знайти цікавий на думку платформи вміст і на основі його інтересів та попередніх переглядів. 

Загальні принципи роботи рекомендацій на YouTube 

Щоб зрозуміти, як потрапити в рекомендації Ютуб, потрібно розібратись із принципом роботи алгоритму. Це складний механізм, який базується на понад 4000 факторах, але основні ці:

  • Історія. Система аналізує минулі перегляди, враховуючи вподобання та тематику відео, які сподобались користувачеві. 
  • Підписки та попередні вподобання. Відстежується активність за цими категоріями, щоб враховувати індивідуальні смаки.
  • Тривалість (години перегляду) та глибина перегляду. Оцінюється, наскільки глядачі активно взаємодіють із вмістом.
  • CTR та інтеракція. Розглядається відсоток кліків на обкладинки відео та інші елементи, щоб визначити їхню ефективність та привабливість для аудиторії.
  • Соціальні сигнали. Лайки, шери, коментарі надають сигнал системі, що контент дійсно подобається людині, а значить вартий уваги.

Отже, як працюють алгоритми Ютуба? Вони намагаються зрозуміти індивідуальні інтереси кожного глядача і рекомендуючи відео, які найкраще відповідають його уподобанням. Тому навіть час доби, коли ви вмикаєте YouTube, впливає на його рекомендації.

Як працює CTR і що це таке?

CTR (Click-Through Rate) – це відсоток користувачів, які натискають на вашу обкладинку, відносно загальної кількості переглядів. Ця метрика визначає ефективність «обгортки» відео у привертанні уваги та зацікавленні аудиторії.

Чим вищий цей показник, тим більше користувачів вирішили переглянути ваш контент. Алгоритм рекомендацій Ютуб сприймає його як сигнал, що відео може бути цікаве глядачам. Це може допомогти у підвищенні рейтингу вашого контенту та виведенні його у рекомендації для більшої аудиторії. 

Хоча важливо привертати увагу, використання клікбейтних заголовків та обкладинок може призвести до розчарування глядачів та погіршення репутації каналу. Простіше кажучи, коли людина натискає на ваше відео, на обкладинці якого ви обіцяєте розповісти, як налаштувати рекомендації в YouTube, а ви говорите про сіамських котів, то глядач залишиться незадоволеним. Алгоритми враховують час перегляду та взаємодію, тому якісний контент – найкращий спосіб підтримувати високий CTR. 

Щоб ваші обкладинки були ефективними, необхідно чітко дотримуватись трьох правил:

  1. Ясність і конкретність: глядачі повинні чітко розуміти, що вони отримають, переглянувши ваше відео.
  2. Відповідність контенту: обкладинка має відображати тему відео та не містити пустих обіцянок. 
  3. Креативність без перебільшень: вигадливість може привертати увагу, але важливо не перегнути палицю.

Дотримуючись цих рекомендацій, ви не лише зможете потрапити до рекомендацій в Ютубі, але й збережете лояльність аудиторії та підвищите загальну ефективність свого каналу. 

Правило 5 секунд: що це означає?

Перші 5 секунд відео – це критичний момент, коли глядач вирішує, чи варто продовжувати перегляд. Те, що він бачить на обкладинці та читає в назві, має знайти відображення на самому початку ролика. 

Заголовок повинен бути цікавим та привабливим. Чим більш він конкретний та вказує на те, що користувач отримає, тим краще. Водночас обкладинка має містити елемент інтриги та мати естетичний вигляд, щоб привернути увагу. Важливо, щоб вона відображала тему відео та перегукувалась із заголовком, але не дублювала його повністю. 

У перші 5 секунд вам варто заспокоїти користувача. Покажіть, що саме він отримає протягом перегляду. Можна навести короткий зміст або відразу відповісти на головне питання, а потім розповісти повну історію. Однак перші секунди – це лише початок інтриги. Вам потрібно зацікавити людину, щоб вона хотіла дізнатися більше. 

Міфи про вивід відео на YouTube в рекомендації 

Міф 1 – Накрутки поліпшують рекомендації 

Хоча здобуття великої кількості переглядів може здатись вам привабливою ідеєю, алгоритм YouTube розрізняє органічний трафік від накрутки. Якщо справжні глядачі не зацікавлені в контенті, такі дії можуть навіть погіршити ситуацію, оскільки платформа враховує реальні показники взаємодії.

Міф 2 – Платний трафік гарантує вихід в рекомендації 

Замислюєтесь над тим, як зробити, щоб відео потрапило в рекомендації Ютуб? Рішення купити платну рекламу не завжди хороше, адже такий трафік платформа не вважає органічним. Для нього наводиться окрема статистика. Тому це не гарантує автоматичного потрапляння ролика у рекомендації. Ключовими факторами залишаються якість та привабливість контенту.

Міф 3 – Закупівля переглядів підвищує популярність 

Покупка переглядів може збільшити числові показники, але це не визначає популярність в контексті реального інтересу аудиторії. Якщо перегляди не дарують вашому каналу активну участь користувачів та глибину переглядів, то ефект буде тимчасовим. 

Міф 4 – Велика кількість підписників автоматично виводить у рекомендації

Багато підписників – це лише один аспект успіху. Якість, що впливає на глибину перегляду, та регулярність контенту залишаються основними факторами для того, щоб потрапити у рекомендовані відео YouTube.

Як бачите, не всі міфи реальні. Тому для досягнення успіху вашого каналу на Ютубі працюйте над пакуванням (обкладинка, назва опис, теги) та вмістом, і рано чи пізно YouTube вас побачить і дасть багато переглядів. Якщо ж є питання чи бажання просунути свій канал на YouTube звертайтеся до професіоналів з досвідом та реальними кейсами у нашій команді — ми завжди раді допомогти.

попередній наступний

Схожі статті

Аналітика каналу YouTube: Як розбиратися в аналітиці та використовувати дані для просування вашого каналу
Аналітика YouTube каналу

Аналітика каналу YouTube: Як розбиратися в аналітиці та використовувати дані для просування вашого каналу

Читати далі
Безкоштовні підписники в ютуб – як набрати підписників на новому каналі?
Поради блогерам

Безкоштовні підписники в ютуб – як набрати підписників на новому каналі?

Читати далі
Підбір тегів для YouTube: Як правильно оптимізувати теги для каналу та відео?
Поради блогерам

Підбір тегів для YouTube: Як правильно оптимізувати теги для каналу та відео?

Читати далі
Як розвинути ютуб канал? 6 стратегій на яких потрібно фокусуватися
Поради блогерам

Як розвинути ютуб канал? 6 стратегій на яких потрібно фокусуватися

Читати далі
Оптимізація витрат на відеоконтент при просуванні на YouTube – 11 Рекомендацій
Поради блогерам

Оптимізація витрат на відеоконтент при просуванні на YouTube – 11 Рекомендацій

Читати далі
На жаль, ваша підписка не збереглась
Дякуємо що підписалися на нашу BRO розсилку👾

Хочете швидше опанувати YouTube та створювати якісний відеоконтент? 

Підписуйтеся на розсилку, воно того варте!